Permata-permata dihatiku.....

Permata-permata dihatiku.....

Thursday, July 1, 2010

Halalan Toyyibah

Tengahari tadi pergi ke HPA Pandan Mewah nak cari ayam organik tapi takde stok pulak. Dah banyak kali pergi dah tapi memanjang je takde stoknya....Bilalah agaknya baru nak ada stok..La ni kalau teringin nak makan ayam susah sikit. Hati rasa tak yakin nak beli sembarangan takut tak halal...Kena hati-hati bila nak beli ayam kat pasar2 tu...Oleh kerana tak dapat ayam, dari tak beli apa2 sebab dah sampai ke HPA tu...beli lah satu kotak aiskrim Toyyibah perisa vanila & koko Radix Ripple..RM8 satu kotak, leh tahan gak harganya...





Pastu aku dan alang terus pergi ke rumah Bangngah. Apalagi Haziaq suka bukan main bila nampak aiskrim...sampai dia ucapkan "Allah..." hehe. Perkataan Allah memang tak lekang dari bibir dia, Alhamdulillah...Aku borak2 ngan Faezah dan Ina sambil duk tenguk gelagat Haziq..





Eeee...comotlah...


Hampir kol 6ptg aku dan alang terus balik. Hujan pulak turun dengan lebatnya berserta guruh dan petir. Takut punya pasal aku batalkan je hasrat nak pergi pasar malam. Aku bagi duit pada alang suruh dia belikan mangga dan anggur. Alang pulak tk habis2 dengan favourite dia , si rangka ayam tu...

Sampai rumah aku dan alang berkemas apa yang patut.. lepas selesai berkemas, abang pulak balik, apalagi terus ajak dia pi makan kat gerai di Ampang Jaya...Aku order meehoon bandung, along order kueteow goreng basah dan abang order mee sup...nak diet katanya...:). Harga dan rasa boleh tahan gaklah...

Kuewteow goreng basah memang favourite Alang, kalau takpun Char Kuewteow



Haa.... Meehoon bandung ni pulak memang favourite aku...


Sampai kat rumah mata rasa ngantuk sangat..perut pun rasa meragam semacam je...lepas gosokkan baju kerja abang aku terus layan Blog sat...jap lagi nak lena dah...:).

Niat hati tadi kata nak layan sat je blog ni , tapi sampai la ni tak tidoq2 hehe, besa lah...Abang dah lama dengkuq dah tu haaa...












No comments:

Post a Comment