Permata-permata dihatiku.....

Permata-permata dihatiku.....

Saturday, July 31, 2010

Astaghfirullah...ampuni aku

Semalam adalah hari yang paling meruntun hati dan perasaanku...Emosi telah menyebabkan berlaku perselisihan dgn anak yang pernah ku kandung 9 bulan sepuluh hari..Ya Allah , adakah ini ujian & kifarah bagiku sebagai seorang ibu....Astaghfirullah...ampunilah aku diatas ketelanjuran kata2ku..kau lembutkanlah kekerasan hati anakku, jadikanlah dia dan anak2ku yang lain anak2 Syurga yang dapat menjadi pembantuku ketika aku berada di alam barzakh dan dihari pembalasan nanti, aamiin..

Keampunan..demi kasih seorang ibu terhadap anaknya, ku ampun segala dosa anak2ku, semoga mereka semua sentiasa diberkati , dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki, ditemukan jodoh dengan seorang lelaki yang baik, beriman dan bertakwa yang dapat membimbing mereka ke jalan yang diredhai Allah dunia & akhirat,, sempurna sifat, baik rupa paras, baik budi pekertinya, aamiin..

Aku sentiasa berdoa di dalam sujudku , agar anak2 ku menjadi anak2 yang berjaya dgn cemerlang, terbilang & gemilang dalam pelajaran dan kerjaya mereka serta kehidupan mereka dunia dan akhirat, aamiinn...

Semoga Allah mengurniakan aku dengan ketabahan hati dengan kerenah anak2ku selepas ini...Ya Allah, jgnlah Kau uji aku dengan apa yang tidak termampu untuk aku menghadapinya Ya Allah..aku adalah hambaMu yang lemah, tiada daya dan upaya untuk aku melakukan kebaikan dan meninggalkan kemungkaran melainkan dengan kekuasaan dan kehendakMu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment