Permata-permata dihatiku.....

Permata-permata dihatiku.....

Wednesday, July 7, 2010

Bersantai di sekolah Aleen...



lHari Koperasi sekolah Aleen hari sabtu lalu..3hb Julai 2010, tapi tak dan nak masukkan dalam blog ni , sibuk sikit...hari ni baru berkesempatan nak masukkan...Tgklahlah tu bangga sangat dapat anugerah hari tu..aku ngan angah n fika sampai lambat sbb ada accident kat tol Pedas. Dugaan betul, dahlah aku first time drive balik Rembau, selalu tu aku duk sebelah je...alang yang drive, jumpa lak accident nasib tak semput! Sampai2 semua jualan dah habis, nasib baik Aleen ada belikan nasi tomato ngan air oren.

Alang dah sampai dulu tadi naik motor, laju betul...sebelum aku sampai, dia dah pi ke UITM Lendu, Melaka sbb hari ni kena mendaftar untuk semester 4. Faiz n Zetty hantar barang2 dia kemudian...Balik dari Uitm dia singgah rumah aku ambik angah n fika. Angah balik PD n fika terus ikut balik KL.

Malam tu dah tinggal berdua, pi makan kat luar ler...pekena nasi goreng ayam n air suam je...

No comments:

Post a Comment